Talep Şikayet Yönetim Sistemi

 

VATANDAŞ / MÜŞTERİ TALEPLERİNİN KAYIT ALTINA ALINIP, ÇÖZÜMÜNÜN TAKİP EDİLMESİNİ SAĞLAR VE TALEP/ŞİKAYET SAHİPLERİNİ BİLGİLENDİRİRSİNİZ

  • Farklı kanallardan gelen talep ve şikayetler kullanıcılar tarafından kayıt altına alınır. Gelen talepler, talebin tipine ve içeriğine göre ile gruplandırılır ve ilgili birimlere aktarılır.     
  • Talep ve Şikayetin müdürlük ve iş tanımına göre gelen talepler bir havuzda toplanarak, ilgili departmanlara yönlendirilir. Gönderilen Talep ve Şikayetin iş tanımına göre belirlenmiş SLA süreleri sayesinde talebin veya şikayetin makul tamamlanma süreleri içerisinde cevaplanması izlenebilir.
  • İlgili birimler tarafından talep ya da şikayet süreçleri etkin bir şekilde yönetilir. Çözüm yöntemleri ve çözüm süreleri performans’a yönelik izlenir.
  • İletişim kanalları üzerinden talep ya da şikayet sahibine sistem tarafından çeşitli iletişim araçları ile otomatik bilgilendirme yapılır. Çözüm süreci ile ilgli memnuniyet sürecini takip etmek amacıyla Anket Sistemine yönlendirmesi yapılabilir.